لوگوی دکتر زهرا سبکرو

لابیاپلاستی در کلینیک دکتر زهرا سبکرو

لابیاپلاستی چیست؟

یکی از جراحی های زبیایی واژن که امروزه بسیار مورد توجه بانوان قرارگرفته و درزیبایی ناحیه تناسلی حایز اهمیت است جراحی لابیاپلاستی است. به برداشت قسمتی از لابیامینور (لبه های اطراف واژن) لابیاپلاستی می گویند. این جراحی جهت کوچک کردن وقرینه سازی لبه های خارجی واژن انجام می شود.

در برخی موارد لابیاپلاستی به دلایل زیر قابل انجام است :

لابیاپلاستی درکرج
عمل لابیاپلاستی درکرج

مشاوره جهت لابیاپلاستی

اگر نیاز به مشاوره آنلاین و رایگان دارید از طریق دکمه زیر می توانید همین الان با دکتر زهرا سبکرو مشورت کنید.

مزایای لابیاپلاستی در کلینیک دکتر زهرا سبکرو

کاندید مناسب عمل لابیاپلاستی چه کسانی هستند؟

گروهی از بانوان هستند که از ظاهر ناحیه تناسلی خود ناراضی هستند وبه دلیل لابیاهای بزرگ خود نمی توانند دوچرخه سواری و یا اسب سواری کنند. هنگام انجام این فعالیت ها دچار درد و سوزش می شوند. جراحی لابیاپلاستی می تواند مشکل این افراد را  حل کند.

مورد دیگر عفونت های مکرر در زنانی است که لابیاهای خیلی بزرگی دارند. با عمل لابیاپلاستی می تواند مشکل آن ها را رفع نمود..

معمولا زنانی که لابیاهای بزرگ دارند در  حین رابطه جنسی دچار مشکل می شوند و احساس سوزش و درد در ناحیه لابیاهای خود می کنند که تنها راه برطرف کردن این مشکلات انجام لابیاپلاستی می باشد.

پوشیدن لباس و شلوارهای تنگ در زنانی که لابیاهای بزرگ دارند باعث بروز مشکلاتی مثل سوزش و درد می شود که این موضوع می تواند بسیار آزار دهنده باشد و تنها با کوچک شدن لابیا ها رفع می  شود.

انواع روش های لابیاپلاستی

جراحی لابیاپلاستی درکرج وسایرشهرها به دوصورت لابیاپلاستی بالیزر و جراحی لابیاپلاستی انجام می شود.

لابیاپلاستی بالیزر

لابیاپلاستی بالیزر درمطب انجام می شود ویک روش بدون درد و خونریزی است که با بیحسی موضعی انجام می شود.این روش برای افرادی که لابیاهای خیلی بزرگی ندارند بسیار مناسب است.

جراحی لابیاپلاستی

جراحی لابیاپلاستی درکلینیک وتحت بیهوشی انجام می شود.این روش معمولا برای افرادی انجام می شود که لابیاهای خیلی بزرگی دارند و لابیاپلاستی بالیزر برای انها مناسب نمی باشد.

لازم به ذکر است که جراحی لابیاپلاستی درکرج تحت نظر دکترزهراسبکرو به دو روش جراحی درکلینیک و لابیاپلاستی بالیزر درمطب انجام می شود.

آیا لابیاپلاستی دردناک است؟

برخلاف تصور اکثر خانم هاکه فکر میکنند جراحی لابیاپلاستی بسیار دردناک است؛ این عمل تحت بیهوشی وبا بی حسی کامل انجام می شود.

عمل لابیاپلاستی چند ساعت طول می کشد؟

بعداز برگزاری جلسه معاینه ومشاوره درمطب؛ پزشک تعیین می کند که جراحی شما باید درمطب انجام شود یا کلینیک. جراحی لابیاپلاستی بالیزر درمطب حدود 45 دقیقه الی یک ساعت طول می کشد و درکلینیک و تحت بیهوشی حدود 2 الی 3 ساعت طول می کشد.

هزینه جراحی لابیاپلاستی درکرج چقدر است؟

هزینه جراحی لابیاپلاستی درکرج وسایر شهرها به مواردی مثل شکل واندازه لابیاها بستگی دارد وباید قبل از انجام این عمل حتما توسط جراح معاینه صورت گیرد وهزینه نهایی تعیین شود.

مراقبت های بعد از جراحی لابیاپلاستی

1) تا 2 – 3 روز بعد از لابیاپلاستی معمولاً درد محل عمل وجود دارد که با خوردن مسکن می‌توان آن را کاهش داد درد بعد از عمل لابیاپلاستی غیر قابل تحمل نیست و با مسکن کاهش می یابد.

2) تورم بعد لابیاپلاستی وجود دارد که با کمپرس سرد روی ناحیه می‌توان آن را کاهش داد کمپرس سرد را می‌توان بعد از لابیاپلاستی و تا سه روز مکرراً انجام داد تا از مقدار تورم کاسته شود.

3) بعد جراحی لابیاپلاستی بهتر است دو روز از حمام کردن خودداری کرد بعد از دو روز می‌توان به صورت سرپایی دوش گرفت ولی مواظب باشید که ضربه ای روی بخیه ها ایجاد نکنید.

4) از رفتن به استخر و جکوزی تا بهبود کامل زخم خودداری کنید.

5) از آنتی بیوتیک خوراکی که پزشک تجویز می کند حتما استفاده کنید تا از احتمال عفونت زخم محل عمل جلوگیری شود.

6) محل زخم لابیاپلاستی را می‌توان با آب و شوینده مناسب به صورت آهسته شستشو داد و محل را با سشوار خشک کرد.

7) فعالیت سنگین و ورزش سنگین بعد از انجام لابیاپلاستی حداقل تا یک ماه ممنوع است.

8) با خوردن غذاهای ملین و سبزیجات باید از یبوست و احتمال فشار آمدن به زخم جلوگیری کرد.

9) معمولا تا دو ماه بعد از جراحی لابیاپلاستی از رابطه جنسی خودداری نمایید.

لابیاپلاستی با لیزر در مطب دکتر زهرا سبکرو

لابیاپلاستی بالیزر بهتر است یا جراحی؟

هردو نوع جراحی برای کوچک کردن لابیاها استفاده می شوند اما بنابر دلایلی لابیاپلاستی بالیزر به جراحی ترجیح داده می شود.در لابیاپلاستی بالیزر برش ها صاف تر هستند و نتیجه جراحی بهتر وفرم لابیاها طبیعی تر خواهد بود وتعداد بخیه ها درعمل با لیزر خیلی کمتر از روش جراحی است.ترمیم و بهبودی بعداز لابیاپلاستی بالیزر بسیار سریعتر از لابیاپلاستی با جراحی می باشد ودوره نقاهت کوتاهتری دارد و خونریزی در حد یک الی دوقطره است.لازم به ذکراست که نوع لابیاپلاستی درکرج یا هرشهر دیگری باید باتشخیص جراح زنان تعیین شود.

لابیاپلاستی درکرج

لابیاپلاستی دردختران باکره

جراحی لابیاپلاستی درکرج توسط دکترزهرا سبکرو برای دختران باکره انجام میشود زیرا این جراحی درقسمت خارجی ناحیه تناسلی انجام می شود بنابراین ارتباطی با قسمت داخلی واژن وپرده بکارت ندارد.لذا دختران باکره نیز می توانند بدون نگرانی این جراحی را انجام دهند.

جراحی های همزمان با لابیاپلاستی

دکترزهراسبکرو جراحی لابیاپلاستی درکرج را میتوانند همزمان با جراحی پرینورافی ؛ واژینوپلاستی وجراحی های زیبایی کلیتوریس انجام دهند اما تزریق ژل و چربی به واژن بهتراست بعد از جراحی لابیاپلاستی انجام شوند.

جراحی لابیاپلاستی درکرج همزمان باتزریق چربی به واژن توسط دکترزهراسبکرو درکلینیک

error: Content is protected !!