لوگوی دکتر زهرا سبکرو

02632265577

تزریق چربی صورت و دستگاه تناسلی در کلینیک دکتر زهرا سبکرو

تزریق چربی صورت

زمانی که پوست فرد به دلایل مختلفی نظیر افزایش سن، ژنتیکی، مراقبت نادرست و غیره دچار خشکی می‌شود، پزشک با برداشت چربی از قسمتی از بدن آن را به صورت فرد تزریق می‌کند. معمولا، چربی مورد نظر از قسمت‌هایی مانند ران و پهلو که دارای چربی زیادی هستند، برداشته می‌شود. این چربی‌ها از طریق سوزن‌های مخصوص وارد منافذ پوست شده و مقدار چربی مورد نیاز صورت را تامین می‌کنند. این سوزن‌ها ممکن است چندین بار وارد منافذ پوست شوند که هر بار مقداری چربی به پوست تزریق می‌کنند. سلول‌های چربی پس از این که وارد پوست شدند، بلافاصله از طریق خون‌رسانی جذب بافت پوست می‌شوند.

تزریق چربی به صورت و دستگاه تناسلی در مطب دکتر سبکرو

مشاوره و رزرو وقت جهت تزریق چربی صورت و دستگاه تناسلی

اگر نیاز به مشاوره آنلاین و رایگان دارید از طریق دکمه زیر می توانید همین الان با دکتر سبکرو مشورت کنید.

دکتر زهرا سبکرو تزریق چربی به صورت و دستگاه تناسلی

تزریق چربی صورت

اتفاقات بسیاری ممکن است رخ دهد که منجر شود دستگاه تناسلی خانم ها در طول زمان تغییر حالت داده و حالت ارتجاعی خودش را از دست بدهد. این مسئله منجر می شود تا خانم ها اعتماد به نفس خود را از دست داده و در برقراری رابطه جنسی خود دچار مشکل شوند. یکی از ساده ترین روش هایی که می تواند این مشکل را برطرف کند، تزریق چربی به لابیا است. علاوه بر آن، این روش به جوانسازی و زیباتر شدن واژن نیز کمک می کند.

 =تزریق چربی به دستگاه تناسلی در حقیقت روشی است که باعث بولد یا برجسته شدن دستگاه تناسلی می شود و به بهبود شکل ظاهری ناحیه تناسلی منجر می شود. نکته حائز اهمیت این است که برجسته سازی بیشتر در ناحیه لبیا ماژور صورت می گیرد و قسمت های دیگر معمولاً نیازی به تزریق ژل یا چربی و حجیم تر شدن ندارند.

توصیه های روز تزریق چربی به صورت

ممکن است پس از حضور در بیمارستان یا کلینیک شرایطی حاکم باشد که شما انتظار آن را نداشته باشید. به طور مثال، مدت زمان عمل تزریق چربی به پوست، بستگی به این امر دارد که پزشک چه مقدار چربی برای تزریق به ناحیه مورد نظر نیاز دارد. طبیعی است که اگر قصد تزریق چربی به باسن یا تزریق چربی به سینه را داشته باشید، مدت زمان عمل طول خواهد کشید و نیاز به تزریق چربی بیشتری است. بهتر است برای حفظ خونسردی و آرامش خود با از توصیه های پزشک استفاده کنید و از استرس و نگرانی دوری کنید.

در اکثر مواقع عمل تزریق چربی به صورت سرپایی و تحت بی‌حسی موضعی انجام می‌شود؛ اما، در مواقعی ممکن است که پزشک به دلیل شدت بالای عمل مجبور به بیهوش کردن فرد شود. از این رو، حتما خود را برای این شرایط آماده کنید. در برخی از مواقع نیز ممکن است پزشک با توجه به شرایط پیش آماده در حین عمل تصمیم به اتخاذ سایر روش‌های درمانی کند. مسلما، این تصمیم برای اثربخشی بیشتر گرفته شده و بهتر است با پزشک خود همکاری کنید.

پس از اینکه عمل تزریق به پایان رسید، به تمام توصیه‌های پزشک گوش کرده و تمام نکات گفته شده را مو به مو انجام دهید. ممکن است پزشک برای محافظت از ناحیه عمل شده یک لایه محافظ به نام لیپوساکشن قرار دهد تا پوست آن قسمت از بدن حرکت نکند. اگر پس از عمل احساس درد کردید هرگز نگران نباشید چراکه این یک امر کاملا طبیعی است.

error: Content is protected !!