لوگوی دکتر زهرا سبکرو

اوزون تراپی در کلینیک دکتر زهرا سبکرو

اوزون تراپی یا اوزون‌درمانی

اوزون‌تراپی یا اوزون‌درمانی به روش درمانی‌ای گفته می‌شود که جزو پزشکی جایگزین حساب می‌شود و در این روش درمانی برای بهبودی و درمانی بعضی از بیماری‌ها گاز یا مایع یا محلول ازون‌دار را از طریق خوراکی، تزریقی، پوستی وارد بدن بیمار می‌کنند.
اوزون ترکیب اکسیژن با یک اتم اضافی است این اتم اضافه قدرت اکسیژن را افزایش می دهد در واقع یک اکسیژن قدرتمند در اختیار سیستم درمانی قرار می گیرد که با این اتم اضافه کارایی زیادی رابوجود می آورد. اوزون فرم مولکولی از اکسیژن است که در آن سه اتم اکسیژن در آن به هم متصلند. این حالت از اکسیژن ناپایدار بوده و بوی خاصی دارد. اتم اضافی در این ساختار آنرا به قوی ترین اکسید کننده و ضد عفونی کننده تبدیل کرده است. اوزون با متصل شدن به پروتئین های ضروری برای تنفس یاخته به عنوان یک میکروب کش عمل می نماید.

چه کسانی مناسب اوزون تراپی هستند؟

زنانیکه دچار عفونت های واژن ناشی از ویروس، باکتری یا قارچ هستند
درد بدون علت در اطراف یا درون واژن
تبخال تناسلی
دارای ویروس HPV و زگیل تناسلی هستند
دچار ترشحات مکرر
جوانسازی و لیفت واژن
روشن سازی واژن

اوزون تراپی در کلینیک دکتر سبکرو

مشاوره جهت اوزون تراپی واژن

اگر نیاز به مشاوره آنلاین و رایگان دارید از طریق دکمه زیر می توانید همین الان با دکتر سبکرو مشورت کنید.

اوزون تراپی توسط دکتر زهرا سبکرو

موارد درمانی اوزون تراپی واژن چیست؟

عفونت واژن
ترشحات مکرر واژن
تبخال تناسلی
زگیل تناسلی و HPV
جوانسازی و لیفت واژن

چه کسانی نباید اوزون تراپی انجام دهند؟

افرادیکه دچار بیماری های زیر هستند: بیماران مبتلا به کمبود گلوکز-۶-فسفات دهیدروژناز پرکاری تیروئید کنترل نشده زنان باردار در سه ماه اول بارداری

عوارض اوزون تراپی چیست؟

اوزون تراپی عارضه خاصی ندارد. اثرات آن اثبات شده، سازگار، ایمن است.

با عفونت ها دستگاه تناسلی خداحافظی کنید

در موارد بیماری‌های اعضای داخل لگن (ادنکسیت، اندومتریت، پارامتریت، پلویوپریتونیت) و بیماری‌های التهابی در مجاری تناسلی و انواع عفونت‌های سیستم تناسلی زنان از طریق دوش واژینال با محلول اوزون و انمای واژینال مخلوط اوزون ـ اکسیژن با حجم‌های متفاوت و دوزهای مختلف بر اساس نوع بیماری بکار می‌رود

درمان عفونت با اوزون تراپی در مطب دکتر زهرا سبکرو

error: Content is protected !!